De piraten school.

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De piraten school.

Dé school voor magische piraten kinderen.


+4
Alexis Allyson St
Penelope Washinton.
Abigail Silverstone
Jack del Soranna
8 plaatsers

    Kennismakings feest. (De hal).

    Jack del Soranna
    Jack del Soranna
    Admin


    Aantal berichten : 33
    Punten : 5368
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Anywhere

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Jack del Soranna zo jan 10, 2010 7:30 pm

    De hal is omgetoverd in een mooie, grote, feestelijke ruimte. Er staan achterin de zaal rijen met hapjes, drankjes en snoepgoed. Er staat een groot podium voor de dj. Voor het podium kunnen leerlingen op de dansvloer uit hun dak gaan. Aan de zijkanten staan rijen met sta tafels. Hier kun je rustig praten, vrienden maken of gewoon toe kijken. Er wordt geen alcohol geschonken. Tegen de muren staan stoelen, voor de leerlingen die willen zitten. En het grote trots van de kamer staat in het midden van de hal; Een grote chocolade fontijn. Er lopen hier ook een aantal docenten rond, dus leerlingen die zich onbehoorlijk gedragen worden uit deze kamer verwijderd.

    Maximaal aantal mensen: Zoveel mogelijk.
    Abigail Silverstone
    Abigail Silverstone
    Ontdekkende Leerling


    Aantal berichten : 264
    Punten : 5977
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Maarheeze.

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Abigail Silverstone ma jan 11, 2010 1:05 am

    Ik liep ongemakkelijk de, in een feest omgetoverde, hal in. Ik voelde me alleen, onbekend. Ik staarde vol verlangen terug naar de deur waar ik net doorheen was gekomen. Ik was hier niet vrijwillig. Ik was liever op de boot gebleven. Maar aangezien mijn vader het veiliger leek te vinden dat ik de komende 6 jaar van mijn leven hier door zou brengen, moest ik me er wel aan toe geven. Ik keek even naar de weinige mensen die op de dansvloer waren. Wat zielig, dacht ik bij mezelf. De mensen doen al die moeite om op te vallen, zodat ze dadelijk niet alleen door de school hoeven te lopen. Ik staarde naar buiten. Ik had geen ervaring met vrienden maken. Ik hoopte maar dat iemand met mij vrienden wou worden want anders zou het een hele eenzame schooltijd worden.
    Penelope Washinton.
    Penelope Washinton.
    Nieuwe leerling


    Aantal berichten : 2
    Punten : 5198
    Registratiedatum : 11-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : onder je matras.

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Penelope Washinton. ma jan 11, 2010 7:25 pm

    Ik liep de zaal in en keek onzeker rond, ik voelde me blij omdat ik wist dat deze mensen allemaal zoals mij waren maar ik voelde me ook droevig, dat ik afscheid heb moeten nemen van mijn vader. Ik liep wat verder door en keek rond. Ik durfde tegen niemand wat te zeggen, daar was ik te verlegen voor. Ik liep door en ging op een stoel zitten, ik keek naar de verschillende types die er rondliepen, ik zag wel een paar meiden die me leuk leken en een paar jongens die ik wel knap vond maar ik liet geen enkele emotie blijken op mijn gezicht.
    Jack del Soranna
    Jack del Soranna
    Admin


    Aantal berichten : 33
    Punten : 5368
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Anywhere

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Jack del Soranna ma jan 11, 2010 7:32 pm

    Penelope Washinton. schreef:Ik liep de zaal in en keek onzeker rond, ik voelde me blij omdat ik wist dat deze mensen allemaal zoals mij waren maar ik voelde me ook droevig, dat ik afscheid heb moeten nemen van mijn vader. Ik liep wat verder door en keek rond. Ik durfde tegen niemand wat te zeggen, daar was ik te verlegen voor. Ik liep door en ging op een stoel zitten, ik keek naar de verschillende types die er rondliepen, ik zag wel een paar meiden die me leuk leken en een paar jongens die ik wel knap vond maar ik liet geen enkele emotie blijken op mijn gezicht.


    Je mag pas berichten schrijven als je je hebt aangemeld.
    Dit doe je door middel van de aanmeldlijst in te vullen.
    Alexis Allyson St
    Alexis Allyson St
    Admin


    Aantal berichten : 30
    Punten : 5375
    Registratiedatum : 11-01-10
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Veghel

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Alexis Allyson St ma jan 11, 2010 11:28 pm

    Langzaam liep ik de feestzaal in. Ik keek rond maar zag niemand die ik kende. Dat had ik kunnen weten aangezien ik hier net was, evenals, als ik me niet vergis, de rest hier. Ik zette mijn gitaar, die ik altijd bij had, naast de deur neer en liep door. Ik hoorde vaag muziek en als ik beter begon te luisteren hoorde ik het duidelijk. Niet bepaald mijn steil, maar ik moest het er maar mee doen. Ik keek naar het kettinkje dat erg laag aan mijn hals hing. Het kettinkje was lang en de amulet hing over mijn shirtje heen. Snel stopte ik de ketting onder mijn shirt en liep naar de achterkant van de zaal.
    Abigail Silverstone
    Abigail Silverstone
    Ontdekkende Leerling


    Aantal berichten : 264
    Punten : 5977
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Maarheeze.

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Abigail Silverstone ma jan 11, 2010 11:35 pm

    Ik baande me een weg door de leerlingen en ging op een stoel zitten. Ik verlangde terug naar de zee, naar het gevaar, de spanning. Ik verlangde terug naar de tijd dat Travis er nog was. Ik rilde even toen ik er aan terug dacht. Ik probeerde mijn gedachtens te verdringen. Ik mocht er van mezelf niet meer aan terug denken, hij was weg. Opgegaan in de zee. Ik staarde voor me uit en luisterde half naar de muziek.
    Alexis Allyson St
    Alexis Allyson St
    Admin


    Aantal berichten : 30
    Punten : 5375
    Registratiedatum : 11-01-10
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Veghel

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Alexis Allyson St di jan 12, 2010 8:14 pm

    Aarzelend ging ik achterin de zaal zitten, gewoon tegen de muur. Ik keek rond en gelukkig gaf niemand mij aandacht. Veel mensen hier zochten juist de aandacht, ik had het liever niet. Ik mijn hoofd hoorde ik het gitaar spel van Tim McGraw. Ik had een drang om mee te neuriën, maar ik hield me in. Wel begon mijn voet te tikken op de maat. Ik had gewoon een muziek obsessie. Ik keek wat rond maar zag niets interessants dus bleef ik mooi zitten waar ik zat. Ik veegde mijn haar dat voor mijn gezicht hing uit mijn gezicht nu kon ik alles wat beter zien. Ik grijnsde om een jongen die écht heel erg bezig was met aandacht trekken en rolde mijn ogen. 'Uitslover' Mompelde ik zacht, haast onverstaanbaar.
    Abigail Silverstone
    Abigail Silverstone
    Ontdekkende Leerling


    Aantal berichten : 264
    Punten : 5977
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Maarheeze.

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Abigail Silverstone di jan 12, 2010 8:30 pm

    Ik keek op toen iemand "uitslover" mompelde. Ik keek naast me en zag een meisje zitten die ergens naar keek. Ik volgde haar blik en knikte instemmend toen ik een jongen met aandacht te kort zag. Ik rolde met mijn ogen en luisterde naar de trillingen van de muziek, die bijna gelijk gingen als het kloppen van mijn hart. Ik glimlachte en staarde dromerig voor me uit. Muziek was alles voor mij, hoewel deze muziek mijn smaak niet was, was het beter als niets. Ik sloot mijn ogen en liet me meevoeren de verschillende akkoorden en toonhoogtes. Een gelukzalige glimlach sierde mijn lippen.
    Alexis Allyson St
    Alexis Allyson St
    Admin


    Aantal berichten : 30
    Punten : 5375
    Registratiedatum : 11-01-10
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Veghel

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Alexis Allyson St di jan 12, 2010 8:36 pm

    Ik keek naar de glimlach van het meisje. 'De muziek hea?' Vroeg ik vriendelijk. Ze knikte en toen wist ik geen vragen meer. Goh, ik had altijd maar een vraagje en dan was ik weer stil. Ik stond op en liep door de zaal en had de neiging terug door de deur te lopen, maar dat deed ik niet. In plaats daarvan pakte ik mijn gitaar op en deed de band zo dat de gitaar op mijn rug hing. Ik kreeg een rilling over mijn rug. Ik vond het gevoel van een koude gitaar geweldig. Maar een warme, bespeelde gitaar nog fijner.
    Abigail Silverstone
    Abigail Silverstone
    Ontdekkende Leerling


    Aantal berichten : 264
    Punten : 5977
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Maarheeze.

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Abigail Silverstone di jan 12, 2010 8:44 pm

    Ik deed mijn ogen even op en keek haar aan. 'De muziek he?' vroeg ze. Ik knikte. Ze stond op en liep weg. Ik zuchte even. Nou, mijn eerste contact persoon ging er vandoor, dat geeft je geen goed gevoel kan ik je verzekeren. Ik beet op mijn lip en probeerde me op de muziek te concentreren, aangezien ik de draad even kwijt was. Dromerig staarde ik voor me uit, zonder het zelf te weten, weg dompelend in een flash-back. Ik zag Travis voor me, hoe hij werd meegenomen door de plunderaars. Ik rilde en sloot mijn ogen.
    Spencer Montez
    Spencer Montez
    Nieuwe leerling


    Aantal berichten : 48
    Punten : 5440
    Registratiedatum : 11-01-10

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Spencer Montez di jan 12, 2010 8:47 pm

    Ik liep ongemakkelijk naar binnen. Ik rilde even toen ik de vele mensen zag, ik kon niet goed tegen drukte. Ik ging ergens zitten en beet aarzelend op mijn lip. Moest ik met iemand een gesprek aanknopen? Of zouden er mensen vanzelf op me af komen. Ik ging met een hand door mijn haar, iets wat ik altijd deed wanneer ik even niks te doen wist. Ik had niet veel ervaring met vrienden maken. Ik zuchte en staarde voor me uit. Misschien kon ik me maar beter even afzeidig houden, dat zou vast beter voor me zijn.
    Alexis Allyson St
    Alexis Allyson St
    Admin


    Aantal berichten : 30
    Punten : 5375
    Registratiedatum : 11-01-10
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Veghel

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Alexis Allyson St di jan 12, 2010 8:52 pm

    Ik liep terug naar het meisje en ging op de grond zitten. Ik haalde mijn gitaar van mijn rug en speelde zacht Teardrops on my guitar. Ik sloot mijn ogen en concentreerde me op mijn gitaar spel. Ik opende mijn ogen en keek naar de snaren. Vaag hoorde ik op de achtergrond de pratende mensen en de muziek. Mijn gedachten dachten dat mijn muziek harder was. Maar in werkelijkheid was dat natuurlijk niet.
    Abigail Silverstone
    Abigail Silverstone
    Ontdekkende Leerling


    Aantal berichten : 264
    Punten : 5977
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Maarheeze.

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Abigail Silverstone di jan 12, 2010 8:55 pm

    Ik luisterde met gesloten ogen naar het gitaarspel. Ik herkende het lied meteen. Ik deed een oog open en keek naar het meisje. 'Wat mooi' zuchte ik vol ontzag. Ik herstelde me. 'Ik ben Abigail' zei ik met een glimlach. Ik keek haar onderzoekend aan, proberend in te schatten wat voor persoon ze is. Ze hield in elk geval van muziek, dat was een pluspunt.
    Alexis Allyson St
    Alexis Allyson St
    Admin


    Aantal berichten : 30
    Punten : 5375
    Registratiedatum : 11-01-10
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Veghel

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Alexis Allyson St di jan 12, 2010 8:57 pm

    Ik keek op en glimlachte. 'Alexis, maar zeg maar Alex' Zei ik grijnzend. Ik zette mijn gitaar naast me neer en gaf haar een hand.
    Mary Swann
    Mary Swann
    Admin


    Aantal berichten : 21
    Punten : 5328
    Registratiedatum : 12-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : In een kartonnen door :D

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Mary Swann di jan 12, 2010 11:35 pm

    Ik liep de hal in. Helemaal omgetoverd, versiert. Feestje! Ik keek om me heen. Overal zag ik mensen lopen, maar ook leraren. Ik zuchtte. "Be strong, be good. You can handel the world." Deze woorden herhaalde ik steeds in mijn hoofd. De laatste worden die mijn vader tegen we had gezegd. Ik nam een flinke hap adem en liep door. Rechtdoor.
    Spencer Montez
    Spencer Montez
    Nieuwe leerling


    Aantal berichten : 48
    Punten : 5440
    Registratiedatum : 11-01-10

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Spencer Montez di jan 12, 2010 11:41 pm

    Ik stond op en liep naar de rijen tafels waar cakejes opstonden. Gulzig pakte ik een roze en stopte hem in mijn mond. Ik staarde voor me uit. Dit zou een saai feestje worden, bedacht ik bij mezelf. Ik wreef in mijn ogen en richte me op het podiumpje. De mensen die aan het optreden waren, of iets wat er op zou moeten lijken, stonden stoned voor zich uit te staren. Ik grinnikte zachtjes.
    Alexis Allyson St
    Alexis Allyson St
    Admin


    Aantal berichten : 30
    Punten : 5375
    Registratiedatum : 11-01-10
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Veghel

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Alexis Allyson St wo jan 13, 2010 3:50 pm

    Ik speelde zacht mee met Tim McGraw in mijn hoofd. Ook zong ik zacht mee en staarde ik naar de snaren en mijn vingers die ze aansloegen. Ik zuchtte en stond op. Ik ging tegen de muur staan en speelde het nummer verder. Zacht zong ik weer mee, maar deze keer staarde ik voor me uit. Eigenlijk was de zaal best mooi zo. Alles was mooi versierd. Prachtig, vond ik.
    Abigail Silverstone
    Abigail Silverstone
    Ontdekkende Leerling


    Aantal berichten : 264
    Punten : 5977
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Maarheeze.

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Abigail Silverstone wo jan 13, 2010 4:53 pm

    Ik lette alleen nog maar op het gitaarspel, waardoor ik vergat dat we in een ruimte zaten waar andere mensen ook muziek aan het maken waren. Ze had een goeie stem, moest ik toegeven. Niet een van de mooiste, maar het kon er zeker mee door. Het was in elk geval beter als mijn stem, niet dat dat heel moeilijk was. Ik streek een pluk haar uit mijn gezichtsveld en staarde naar het podium. Ik gaf ze nog vijf minuten voordat ze stoned zouden omvallen.
    Alexis Allyson St
    Alexis Allyson St
    Admin


    Aantal berichten : 30
    Punten : 5375
    Registratiedatum : 11-01-10
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Veghel

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Alexis Allyson St wo jan 13, 2010 8:01 pm

    Ik stopte met spelen en keek naar het meisje. 'Ik weet jou naam nog niet' Zei ik grijnzend. In de hoop dat ze op zou kijken. Ik beet op mijn lip en zette mijn gitaar naast me neer.
    Mary Swann
    Mary Swann
    Admin


    Aantal berichten : 21
    Punten : 5328
    Registratiedatum : 12-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : In een kartonnen door :D

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Mary Swann wo jan 13, 2010 10:08 pm

    Ik keek om me heen. Ik zag een bandje spelen. Niet veel soeps maar ik liep er toch naar toe. Ik bleef voor het podium kijken. Zoals ik al dacht: niet veel soeps.
    Kim Draw
    Kim Draw
    Nieuwe leerling


    Aantal berichten : 19
    Punten : 5322
    Registratiedatum : 13-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Ergens in Overijssel

    Kennismakings feest. (De hal). Empty .

    Bericht  Kim Draw wo jan 13, 2010 10:31 pm

    Kim liep de hal in en keek om haar heen. Het zag er best leuk uit en er waren al best wel wat leerlingen. Bijna meteen viel haar oog op de chocoladefontijn. Ze liep ernaartoe en toen niemand het zag, doopte ze haar vinger erin en likte hem af. Melkchocolade, proefte ze tot haar geluk. Ze keek weer om haar heen en ergerde zich een beetje aan de muziek die er speelde. Wat een slechte band, dacht ze en keek om naar het podiumpje.
    Mary Swann
    Mary Swann
    Admin


    Aantal berichten : 21
    Punten : 5328
    Registratiedatum : 12-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : In een kartonnen door :D

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Mary Swann wo jan 13, 2010 10:37 pm

    Ik had besloten om hier weg te gaan. Hier was niet veel te doen. Ik draaide me om en liep weg. Ik keek nog een paar keer om me heen. Bij de chocolade fontijn zag ik een meisje staan. Ik grinnikte zachtjes in mezelf. Ze had haar vinger in haar mond gestoken. Die heeft van de chocolade geproeft.
    Joshua Robinson
    Joshua Robinson
    Admin


    Aantal berichten : 195
    Punten : 5919
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Joshua Robinson wo jan 13, 2010 10:39 pm

    Ik liep naar de hal en keek om me heen. Ik liep naar de chocoladefontein en keek er even naar. Ik tikte zacht met m'n voet mee op de muziek.
    Kim Draw
    Kim Draw
    Nieuwe leerling


    Aantal berichten : 19
    Punten : 5322
    Registratiedatum : 13-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Ergens in Overijssel

    Kennismakings feest. (De hal). Empty .

    Bericht  Kim Draw wo jan 13, 2010 10:40 pm

    Kim keek weer rond en zag een meisje naar haar kijken. Ze haalde haar vinger uit haar mond en bleef haar aankijken. Als ze denkt dat ik bang voor haar ben, heeft ze het goed mis, schoot meteen door haar hoofd. Vanuit mijn ooghoeken zag ze een jongen naast haar staan, maar ze negeerde hem volkomen.
    Alexis Allyson St
    Alexis Allyson St
    Admin


    Aantal berichten : 30
    Punten : 5375
    Registratiedatum : 11-01-10
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Veghel

    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Alexis Allyson St wo jan 13, 2010 10:42 pm

    Ik keek rond en zag niemand om mee te praten. Ik pakte mijn gitaar beet en liep met hangend hoofd door de zaal. Voor ik het merkte botste ik tegen iemand op. Ik keek op en zag dat het een jongen was. Ik beet op mijn lip en veronschuldigde me. 'Sorry' Mompelde ik.

    Gesponsorde inhoud


    Kennismakings feest. (De hal). Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 6:26 pm