De piraten school.

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De piraten school.

Dé school voor magische piraten kinderen.


+4
Alexis Allyson St
Penelope Washinton.
Abigail Silverstone
Jack del Soranna
8 plaatsers

    Kennismakings feest. (De hal).

    Joshua Robinson
    Joshua Robinson
    Admin


    Aantal berichten : 195
    Punten : 5919
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28

    Kennismakings feest. (De hal). - Pagina 2 Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Joshua Robinson wo jan 13, 2010 10:47 pm

    Ik glimlachte naar haar. 'Niet erg' zei ik tegen haar. Ik liep naar de tafel met eten en drinken en trok m'n wenkbrauwen op toen ik niets herkende.
    Kim Draw
    Kim Draw
    Nieuwe leerling


    Aantal berichten : 19
    Punten : 5322
    Registratiedatum : 13-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Ergens in Overijssel

    Kennismakings feest. (De hal). - Pagina 2 Empty ,

    Bericht  Kim Draw wo jan 13, 2010 10:49 pm

    Whoes ff in ik typen Embarassed

    Ik zag dat het meisje niet reageerde en draaide me half boos om. Meteen strafde ik mezelf. Waarom deed ik nou weer zo dom? Misschien was ze wel super aardig en keek ze me alleen maar aan omdat ik zo idioot met een vinger in mijn mond stond. Geen chocolade meer, Kim, dacht ik bij mezelf en liep de zaal een beetje verveelt door.
    Alexis Allyson St
    Alexis Allyson St
    Admin


    Aantal berichten : 30
    Punten : 5375
    Registratiedatum : 11-01-10
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Veghel

    Kennismakings feest. (De hal). - Pagina 2 Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Alexis Allyson St wo jan 13, 2010 10:50 pm

    Ik mompelde zacht, oke erachter en zette mijn gitaar weer neer. Hij leek dan licht, maar was best zwaar. Ik doopte iets in de chocolade en nam een hap. Gadver, wat wás dat?! Ik slikte het met moeite door en liep terug naar de jongen. 'Euhm, ik had me nog niet voorgesteld' Zei ik terwijl ik op mijn lip beet. 'Alexis, zeg maar Alex' Zei ik half glimlachend.
    Abigail Silverstone
    Abigail Silverstone
    Ontdekkende Leerling


    Aantal berichten : 264
    Punten : 5977
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Maarheeze.

    Kennismakings feest. (De hal). - Pagina 2 Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Abigail Silverstone wo jan 13, 2010 10:53 pm

    Ik keek even verbaast naar Alex. Ik had me toch voorgesteld? Ik haalde mijn schouders op en stond op. 'Ik ga wat te eten zoeken' mompelde ik tegen niemand in het bijzonder. Ik baande me weer een weg door de menigte en grabbelde met mijn hand in een bak met snoep. Ik zuchte even.
    Joshua Robinson
    Joshua Robinson
    Admin


    Aantal berichten : 195
    Punten : 5919
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28

    Kennismakings feest. (De hal). - Pagina 2 Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Joshua Robinson wo jan 13, 2010 10:55 pm

    Ik keek haar aan. 'Joshua' zei ik. Ik lette eigenlijk niet echt op haar. Ik lette meer op het rare snoepje dat ik in m'n handen hield en van plan was in m'n mond te steken.
    Alexis Allyson St
    Alexis Allyson St
    Admin


    Aantal berichten : 30
    Punten : 5375
    Registratiedatum : 11-01-10
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Veghel

    Kennismakings feest. (De hal). - Pagina 2 Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Alexis Allyson St wo jan 13, 2010 10:57 pm

    'Weet je wel wat dat is?' Vroeg ik grijnzend. Ik keek naar het snoepje, dat er niet smakelijk uitzag en trok een beetje een vies gezicht. Ik pakte iets uit de bak ernaast, wat een beetje leek op chips.
    Kim Draw
    Kim Draw
    Nieuwe leerling


    Aantal berichten : 19
    Punten : 5322
    Registratiedatum : 13-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Ergens in Overijssel

    Kennismakings feest. (De hal). - Pagina 2 Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Kim Draw wo jan 13, 2010 10:58 pm

    Ik liep nadat ik dat had besloten maar naar de tafel met hapjes toe en keek naar de hapjes. Een paar herkende ik er eigenlijk wel, mijn oudste broer was gek op rare dingen bereiden en kopen in rare winkeltjes, maar meestal smaakten ze nog redelijk lekker ook. Ik pakte iets waarvan ik wist dat het lekker was en stopte het in mijn mond.
    Spencer Montez
    Spencer Montez
    Nieuwe leerling


    Aantal berichten : 48
    Punten : 5440
    Registratiedatum : 11-01-10

    Kennismakings feest. (De hal). - Pagina 2 Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Spencer Montez wo jan 13, 2010 10:59 pm

    Ik hield mijn hoofd een beetje schuin en keek om me heen. Ik hield niet echt van drukte, en ik hield er al helemaal niet van om alleen te zijn. Ik zuchte en richte mijn blik op het podium. Ik moest afleiding hebben of zo iets.
    Joshua Robinson
    Joshua Robinson
    Admin


    Aantal berichten : 195
    Punten : 5919
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28

    Kennismakings feest. (De hal). - Pagina 2 Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Joshua Robinson wo jan 13, 2010 11:18 pm

    Ik schudde m'n hoofd. 'Nee, eigenlijk niet' zei ik.
    Kim Draw
    Kim Draw
    Nieuwe leerling


    Aantal berichten : 19
    Punten : 5322
    Registratiedatum : 13-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Ergens in Overijssel

    Kennismakings feest. (De hal). - Pagina 2 Empty .

    Bericht  Kim Draw wo jan 13, 2010 11:22 pm

    Het smaakte me goed en ik liep langs de tafel wat er nog meer lag. Ik had namelijk best wel trek. Terwijl ik langs te tafel liep, kwam ik langs een jongen en een meisje. 'Hooi' zei ik zonder op of om te kijken. Ik pakte iets dat ik ook herkende en stopte het glimlachend in mijn mond. 'Mjammie' zuchte ik zachtjes.
    Abigail Silverstone
    Abigail Silverstone
    Ontdekkende Leerling


    Aantal berichten : 264
    Punten : 5977
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Maarheeze.

    Kennismakings feest. (De hal). - Pagina 2 Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Abigail Silverstone wo jan 13, 2010 11:45 pm

    Ik spuugde vol walging de "snoepjes" uit die ik in mijn mond had gedaan. 'Bah bah bah' mopperde ik. Ik keek even verontschuldigend naar wat mensen om me heen en nam snel een bekertje limonade om de smaak weg te spoelen.
    Alexis Allyson St
    Alexis Allyson St
    Admin


    Aantal berichten : 30
    Punten : 5375
    Registratiedatum : 11-01-10
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Veghel

    Kennismakings feest. (De hal). - Pagina 2 Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Alexis Allyson St do jan 14, 2010 6:07 pm

    Ik grijnsde en pakte mijn gitaar weer op. 'Ik zie je nog wel weer' Zei ik glimlachend terwijl ik me omdraaide. Ik deed mijn gitaar op mijn rug en liep terug naar de plek waar ik eerst zat. Ik zette mijn gitaar er weer neer en ging op een stoel zitten.
    Kim Draw
    Kim Draw
    Nieuwe leerling


    Aantal berichten : 19
    Punten : 5322
    Registratiedatum : 13-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Ergens in Overijssel

    Kennismakings feest. (De hal). - Pagina 2 Empty .

    Bericht  Kim Draw do jan 14, 2010 6:09 pm

    Toen ik 'uitgegeten' was, liep ik naar de dansvloer en keek even om me heen. Ach wat maakt het mij ook uit wat ze van me denken, dacht ik en stapte de dansvloer aan. Ik begon te dansen en liet me even helemaal gaan.
    Abigail Silverstone
    Abigail Silverstone
    Ontdekkende Leerling


    Aantal berichten : 264
    Punten : 5977
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Maarheeze.

    Kennismakings feest. (De hal). - Pagina 2 Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Abigail Silverstone do jan 14, 2010 10:25 pm

    Ik keek om me heen en hoopte dat niemand mijn "uitspuug" accident had gezien. Ik liep richting de stoelen en ging zitten.
    Mary Swann
    Mary Swann
    Admin


    Aantal berichten : 21
    Punten : 5328
    Registratiedatum : 12-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : In een kartonnen door :D

    Kennismakings feest. (De hal). - Pagina 2 Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Mary Swann do jan 14, 2010 10:29 pm

    Ik liep weer naar buiten. De school verkennen.
    Joshua Robinson
    Joshua Robinson
    Admin


    Aantal berichten : 195
    Punten : 5919
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28

    Kennismakings feest. (De hal). - Pagina 2 Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Joshua Robinson do jan 14, 2010 10:49 pm

    Ik keek om me heen naar de anderen. Ik keek nog even bewonderend naar de chocoladefontijn. Ik hield van chocolade, maar ik besloot me in te houden.
    Kim Draw
    Kim Draw
    Nieuwe leerling


    Aantal berichten : 19
    Punten : 5322
    Registratiedatum : 13-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Ergens in Overijssel

    Kennismakings feest. (De hal). - Pagina 2 Empty .

    Bericht  Kim Draw do jan 14, 2010 11:27 pm

    Ik danste en voelde me helemaal vrolijk worden. Ik zag wat mensen naar me kijken maar kon niet opmaken of dat nou een leuke blik was of niet. Achja, het maakte me niet uit.
    Abigail Silverstone
    Abigail Silverstone
    Ontdekkende Leerling


    Aantal berichten : 264
    Punten : 5977
    Registratiedatum : 10-01-10
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Maarheeze.

    Kennismakings feest. (De hal). - Pagina 2 Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Abigail Silverstone do jan 14, 2010 11:34 pm

    Ik keek om me heen. Ik zag een aantal mensen die me wel aardig leken, maar ik was nou eenmaal niet het type om zomaar op iemand af te stappen. Dus sloeg ik nog wat gore limonade achterover en keek voor me uit.

    Gesponsorde inhoud


    Kennismakings feest. (De hal). - Pagina 2 Empty Re: Kennismakings feest. (De hal).

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 12:56 am